2011. szeptember 27., kedd

Top rider multifunkciós babakocsi - Jelenlegi ára: 1 Ft


Eladó egy nagyon jó állapotban lévő multifunkciós, 2 évig használt, kék színű,
Top Rider SR-9800 babakocsi.
Tulajdonságok:
-Újszülött kortól, egészen 3-4 éves korig használható, multifunkciós babakocsi.
-Az elso kerekei kicsik és bolygósíthatóak, fixálhatóak, a hátsó kerekei nagyok és felfújhatóak.
-Mózeskosár és sportrész is van hozzá!
-A mózeskosár nagy, párnázott, puha és nagyon jól téliesíthető.
-A tolókar magassága állítható, a sportrész 3 fokozatban dönthető, menetiránnyal ellentétesen és megeggyezően is fordítható.
-A lábtartó  állítható.
-Nagy és jól pakolható csomagtartója van.
-Pelenkázótáska, esővédők, lábzsák és adapter tartozik hozzá.
-A huzat lecipzározható és mosógépben mosható
-5 pontos biztonsági övvel ellátott
-stabil, könnyű alumínium váz
-Könnyen összecsukható
A pelenkázótáskát szinte nem is használtuk, én hátizsák-párti vagyok. Az esővédők közül az egyik gyári, alig használt, a másikat úgy vettem, mert elhagytam az eredetit. (Fényképeztem) A lábzsákot imádtuk, nagyon meleg, egy helyen elszakadt,   de megvarrtam. Patentolható  és cipzározható részei vannak.
Továbbá adapterrel rögzíthető hozzá a Maxi Cosi Cabriofix babahordozó de ez nincs benne az árban.
A babakocsin látszódik a használat, a  kerekei és a váza enyhén karcos, (fényképeztem) A karfa szivacsos részén egy helyen pici szakadás van, (fényképeztem)de ez nem látszik, mivel a baba felöli részen található.
Én tökéletesebb babakocsit el sem tudtam volna képzelni. Nagyokat aludt a sportrészében a lánykám. Jó széles és párnázott.
Mindenkinek csak  ajánlani tudom!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-03 15:44
. Top rider multifunkciós babakocsi - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése